De Citit : Știri

VERLA a oferit ingredientele publicitare la Cupa Agențiilor la Gătit FLORIOL

| 24 octombrie

Prima ediție a competiției culinare între creativi s-a încheiat, dar deja o așteptăm pe următoarea. Această ediție a fost posibilă datorită ingredientelor publicitare oferite de VERLA, care au transformat bucătăriile Kuxa Studio în cele mai creative spații pentru publicitarii participanți.
Încă din parcare, toți cei prezenți la eveniment au fost întâmpinați de un “lounge”, unde a fost montat un banner uriaș cu o bucătărie hazlie ca de desen animat. Asta ca să intrăm în mood-ul unei competiții culinare creative.
Mai departe, ajungând la intrarea în bucătăriile Kuxa Studio, am simțit o adiere de mentă și pe jos un covor pe care au fost ilustrate rânduri de mentă și un pavaj franțuzesc. Toate au fost extrem de binevenite, aerul fresh și look-ul franțuzesc te îndemnau la delicii și capricii.
Fiecare echipă a primit înainte de competiție șorțuri personalizate cu logo-ul lor, iar susținătorii au fost invitați să facă galerie stând pe canapeaua “bucătărașilor veseli” și pe pufii personalizați cu logo-ul fiecărei echipe participante, care în final, au ajuns chiar în agenții. Toate aceste ingrediente de competiție au fost oferite de VERLA.
Odată extras brief-ul creativ, au existat tabele magnetice unde au fost afișate exact îndatoririle culinare pentru competiție, pentru fiecare echipă în parte. Alături de tabele au fost montate și clasamentele cu toate echipele, unde s-a ținut live scoring pe toată durata Cupei.
În timp ce mirosurile ne-au amețit la fiecare preparat gătit, în fundal a existat un ecran de proiecție în formă de cratiță, oferit de asemenea de VERLA, unde rulau în permanență logo-urile echipelor și design-urile de șorțuri. După o oră jumătate de gătit și găteală în farfurii, urma evaluarea din partea juriului, a cărui colț de jurizare era personalizat cu perne comfortabile inscripționate cu diverse mesaje amuzante din lumea creativilor.
La final, fiecare echipă a ajuns la foto panelul bucătarilor, unde s-a distrat cu diverse accesorii și ținute magnetice care putea fi schimbate de la o poză la alta. Posturile din bucătării au avut un perete lateral, unde era anunțată următoarea bătălie culinară prin lipirea logo-urilor magnetice ale echipelor următoare.
Acum, ne rămâne doar să așteptăm ediția II și să ne perfecționăm tehnicile și cunoștiintele culinare.
Despre VERLA

VERLA a oferit o mostră din materialele sale la Cupa Agențiilor la Gătit FLORIOL și a demonstrat publicitarilor că poate susține cu soluții potrivite cele mai creative idei, prezentându-le de această dată integrate la tot pasul în Cupă, în timp ce restul participanților se luptau pentru titlul de Agenția Anului la Gătit.