De Citit : Știri

ABSOLUT VODKA s-a promovat neconventional la ADfel, prin activari semnate G2 Romania

| 20 august

In cadrul evenimentului de branded entertainment ADfel, brandul ABSOLUT VODKA a exemplificat felul in care poate transforma o seara conventionala intr-o experienta exceptionala si a transformat oamenii obisnuiti in compozitori geniali, prin doua activari semnate G2 Romania, informeaza un comunicat de presa emis de agentie.

In cadrul activarii ABSOLUT COMPOSERS, participantii au folosit pupitrul din fata scenei de concert instalata special pentru acest moment pe terasa de la Fabrica. Pe scena asteptau in intuneric cei 13 instrumentisti ABSOLUT ORCHESTRA. Imbracati in alb si cu palariile trase pe ochi, acestia purtau cate un tricou ce avea imprimat o litera din ABSOLUT VODKA, iar aceleasi litere apareau si in dreptul fiecarui buton de la pupitrul compozitorului. Participantii puteau sa ii controleze astfel pe instrumentisti aprinzand sau inchizand reflectorul care se afla deasupra fiecaruia.

Astfel, zeci de oameni din terasa, singuri, in duet sau in trio, au venit sa-si demonstreze talentul la pupitru si sa-si prezinte creatia live, pe masura ce o compuneau. Timp de aproape doua ore, sunetele de vioara, viola, violoncel, trompeta si flaut au inundat terasa, in total fiind audiate 20 de compozitii.

La finalul fiecarei bucati muzicale compozitorii si-au primit videoclipul pe un stick si au fost invitati sa isi sarbatoreasca succesul cu un cocktail ABSOLUT.

Cea de-a doua activare neconventionala a brandului la ADfel, ABSOLUT PEOPLE MIXER, le-a permis participantilor sa cunoasca oameni noi intr-un mod simplu si placut, fara sa caute toata seara replica sau contextul potrivit. Primii 100 de oameni care au dat check-in in ABSOLUT ADfel, au primit cate un tricou ABSOLUT MIX in culoarea lor preferata. Combinandu-se cate 3, au mers la bar si au primit cate un cocktail care continea culorile corespunzatoare tricourilor pe care le purtau. Apoi si-au facut fotografii in conturul ABSOLUT, pentru a avea o amintire a cocktail-ului mixat impreuna la ADfel.
Echipa G2 Romania a fost formata din: Mihai Fetcu (Creative Director), Ana Militaru (Digital Copywriter), Bogdan Teodorescu (Senior Art Director / Digital), Mihaela Bourceanu (Account Director), Florentina Ciocanea (BTL Senior Account Manager), Ionelia Craciun (Account Executive).

Din partea Frontline Marketing: Mihai Stroi (Project Manager).
Echipa Pernod-Ricard a fost formata din: Nicoleta Dumitrascu (Brand Manager, ABSOLUT), Dumitru Titica (Marketing Director, Pernod-Ricard).