De Citit : Știri

Dani Otil liciteaza prima lui casca de motociclist, pentru programul „Vreau in clasa a noua”

| 23 octombrie

Campania de strângere de fonduri continuă până pe 31 octombrie
Bucureşti, 23 octombrie 2014. Pentru cel de-al doilea an consecutiv, Dani Oţil este ambasadorul programului „Vreau în clasa a noua”, campania de strângere de fonduri desfășurată de KFC și Pizza Hut pentru organizația World Vision România, pentru a susține studiile copiilor din mediul rural. Săptămâna aceasta, Dani a scos la licitație pe pagina de Facebook un obiect foarte drag lui: prima cască de motociclist. Suma primită va fi donată pentru campanie, contribuind, astfel, la strângerea de fonduri desfășurată în restaurantele KFC și Pizza Hut până pe 31 octombrie.
Motocicletele sunt una din marile pasiuni ale lui Dani Oțil, care participă frecvent la curse enduro și promovează acest sport. Licitația primei lui căști de motociclist pleacă de la suma de 250 de lei, suma minimă de care are nevoie, lunar, un copil înscris în programul World Vision pentru a-și continua studiile la liceu. Suma acoperă necesarul de rechizite, transport, îmbrăcăminte și consiliere lunară. Dani Oțil va depune banii primiți pentru casca de motociclist într-o urnă dedicată, într-un restaurant KFC sau Pizza Hut.
Tot în cadrul campaniei, vedeta TV vorbește despre anii de liceu într-un scurt film de prezentare, alături de o parte dintre copiii susținuți prin program și de reprezentanții KFC, Pizza Hut și World Vision România.
În luna octombrie, KFC și Pizza Hut susțin organizaţia World Vision România prin cea de-a şaptea ediţie a campaniei „Vreau în clasa a noua”. Prin acest proiect de strângere de fonduri sunt susţinuți copiii fără posibilități materiale din mediul rural, pentru a-și continua studiile la liceu. Din fondurile colectate, organizaţia World Vision România va oferi burse pentru 70 de copii din judeţele Vaslui, Dolj, Vâlcea şi Ialomiţa. Până pe 31 octombrie, urnele “Vreau în clasa a noua” sunt amplasate în toate restaurantele KFC și Pizza Hut din țară, pentru oricine își dorește să contribuie, indiferent de suma donată și fără a fi nevoit să cumpere ceva.
*****
Despre KFC
KFC este cel mai popular lanţ de restaurante specializat în produse din carne de pui din lume şi face parte din grupul YUM!Brands, cea mai mare companie de lanţuri de restaurante şi unul dintre cei mai mari angajatori la nivel mondial. KFC este recunoscut prin Reţeta Originală®, Extra Crispy™, Kentucky Grilled Chicken® / Pui pe grătar Kentucky şi Crispy Strips, Aripioare Picante şi sandvişuri de pui proaspăt preparate. 15.000 de restaurante KFC deservesc zilnic peste 12 milioane de clienţi în 109 ţări.
În România, lanţul de restaurante KFC este operat în sistem de franciză, licenţa pentru România fiind acordată în 1997 companiei US Food Network KFC şi numără 52 de restaurante atât în Bucureşti, cât şi în alte oraşe precum Timişoara, Cluj-Napoca, Suceava, Oradea, Piteşti sau Braşov. De asemenea, KFC România operează şi un restaurant la Chişinău, Republica Moldova.
Despre Pizza Hut
Pizza Hut, lanţul de restaurante cu un concept casual, operează pe piaţa românească din 1994 sub contract de masterfranciză acordat companiei American Restaurant System. Pizza Hut a venit în România în 1994, odată cu deschiderea primei locaţii din Calea Dorobanţilor, iar în prezent deţine opt restaurante în Bucureşti, două în Cluj şi câte unul în Iaşi, Constanţa, Ploieşti şi Timişoara. Mai multe detalii puteţi afla pe www.pizzahut.ro şi pe pagina de Facebook Pizza Hut Romania.
Pizza Hut este singura companie producătoare de pizza ce a fost nominalizată în Top 10 francize în 2009 de către Revista Entrepreneur. Compania a început acum 50 de ani în Wichita, Kansas, iar în prezent deţine peste 13.300 de restaurante în mai mult de 90 de ţări. Pizza Hut este subsidiară a Yum! Brands, Inc., unul dintre cei mai mari francizori la nivel internaţional.
Despre World Vision România
World Vision este o organizaţie creştină, care desfăşoară programe de intervenţie umanitară de urgenţă, de dezvoltare comunitară şi advocacy punând în centrul activităţii bunăstarea copilului. Organizaţia se concentrează asupra muncii cu copiii, familiile şi comunităţile rurale, în scopul depăşirii sărăciei şi nedreptăţii. Inspirată de valori creştine, fundaţia lucrează cu persoanele cele mai vulnerabile din lume, indiferent de religie, rasă, etnie sau gen.
World Vision România face parte din parteneriatul World Vision International prezent în aproape 100 de ţări din întreaga lume. În 23 de ani de prezenţă în România am desfăşurat programe pentru mai mult de 350.000 de copii şi adulti, în 394 de comunităţi din 8 judeţe.
World Vision România crede în dreptul la șanse egale pentru copiii de la sate și de la oraș și de aceea, în comunitățile rurale unde este prezentă, desfășoară programe de dezvoltare comunitară pe termen lung cu focus pe educație și reducerea abandonului școlar, sănătate și protecția copilului, agricultură și dezvoltare rurală, angajament civic și creștin. Copiilor li se facilitează astfel accesul la condiţii de viață mai bune prin dezvoltarea durabilă a comunității în care trăiesc. Prin proiectele noastre, ne concentrăm pe transformarea comunităților și membrilor acestora pentru a realiza o viață împlinită pentru fiecare copil.