De Citit : Știri

Wizz Air foloseste „testul pentru mood-ul de vacanta” pentru a recomanda destinatii la ADfel 2013

| 09 august

Wizz Air se alatura editiei din acest an a ADfel, eveniment de branded entertainment organizat de IQads, cu un serviciu inovator si neobisnuit: pe 17 si 18 august, incepand cu ora 16:00 pana la miezul noptii, pasionatii de calatorii se pot alatura Wizz Air pe terasa Fabrica pentru a-si testa mood-ul de vacanta. Scanner-ul de mood Wizz Air va identifica pigmentul pielii din palma si va sugera destinatii de vacanta celor care isi doresc sa calatoreasca, dar nu se pot decide intre cele 73 de rute low-fare Wizz Air.
„La Wizz Air suntem mandri ca vom fi printre atat de multe branduri cool in cadrul editiei ADfel din acest an si sa ne aratam spiritul creativ. Avem o multime de rute din care vizitatorii pot alege, 73 disponibile doar din Romania, iar noul mecanism de marketing de la ADfel a fost creat sa-i ajute pe cei care nu se pot decide asupra unei destinatii incat sa faca cea mai buna alegere”, a spus Veselin Milicici (Regional Manager pentru Marketing si Customer Experience, Wizz Air).
Vizitatorii care vor isi vor testa mood-ul de vacanta pot castiga premii oferite de Wizz Air.
Wizz Air opereaza o flota de 45 de aeronave Airbus A320 de la 17 baze, 290 de rute facand legatura cu 96 de destinatii din 36 de tari. La Wizz Air o echipa de 1600 de profesionisti in aviatie livreaza servicii superioare si tarife scazute, facand din Wizz Air alegerea preferata a 12 milioane de pasageri in 2012. Aplicatia pentru iPhone este disponibila la http://wizzair.com/ro-RO/mobile.
Wizz Air este unul dintre brandurile care vor aduce spiritul neconventionalului in cadrul ADfel. Evenimentul de branded entertainment este organizat de IQads si are loc in Club Fabrica (str. 11 Iunie, nr. 50, Bucuresti). Programul incepe seara, iar intrarea este libera. Pe Facebook.com/IQads si pe IQads.ro vor fi prezentate detalii despre programul fiecarei seri din cadrul evenimentului.
Puteti rasfoi suplimentul ADfel 2013 ca sa cititi despre activari neconventionale si sa aflati programul complet al evenimentului.
Partenerii media ai evenimentului sunt 24FUN, Metropotam, Catavencii, Orasul Meu, 220.ro,Tataia, All Hollow, VICE, HipMag.ro, Times New Roman, Revista de Povestiri, Mixtopia, Realitatea.net, The Institute, SUB25, Money, BestJobs, The Chronicle si Radio Guerrilla. ADfel este organizat cu sprijinul Euromedia, Trade Media, 360Revolution, Carturesti, Elevate, MVcom si AdProduction.