De Citit : Știri

În luna îndrăgostiţilor, brutăriile Paul aduc declarații dulci, în ediție limitată

| 10 februarie

București, 10 februarie 2015. În luna februarie, brutăriile Paul au pregătit pentru toţi cei care iubesc şi sunt iubiţi o colecţie de produse dedicate sărbătorii îndrăgostiților. Astfel, la Paul te așteaptă noile sortimente de eclere cu ciocolată sau zmeură proaspătă, prăjituri Millefeuilles cu fructe exotice, macarons şi torturi în formă de inimă, ideale pentru o declaraţie de dragoste fără cuvinte.
În noua gamă se regăsesc două sortimente de eclere: Éclair 3 choco (cu cremă de ciocolată albă, neagră şi cu lapte) şi Éclair framboise (cu cremă de vanilie, cremă de zmeură şi zmeură). Prăjiturile în ediție limitată sunt cele două sortimente de Millefeuille: cu cremă de vanilie şi zmeură şi cu multe fructe exotice şi parfumate, ambele în formă de inimă. Renumitele macarons se găsesc în variantele cu arome de ciocolată, vanilie şi zmeură, iar brioşele franţuzeşti Tropezienne, acoperite cu glazură de ciocolată şi vanilie, au luat și ele forma inimii.
„De la un an la altul, ziua îndrăgostiților devine o sărbătoare tot mai populară printre români. Și pentru că franceza este limba universală a iubirii, la Paul invităm îndrăgostiții să găsească inspirație și cadouri de efect, în noua colecție de Valentine’s Day. Cele mai apreciate deserturi din meniul Paul iau formă de inimă și devin o declarație în sine pentru cei care le primesc″, a declarat Monica Eftimie, Chief Marketing Officer Paul România.
Brutăriile Paul vor sărbători luna îndrăgostiţilor prin concursuri dedicate pe paginile de Facebook şi Instagram. Cei care participă pot câştiga deserturi în formă de inimă şi îşi pot declara dragostea cu mesaje romantice, inspirate de Paul. Mai multe detalii găsiți pe pagina de Facebook Paul România.
****
Despre Paul
Cu o tradiție de peste 125 de ani Paul definește arta brutăriei franțuzești, fiind renumit pentru rafinamentul şi calitatea produselor sale servite zilnic în cele peste 500 de brutării deschise în întreaga lume.
Istoria Paul începe în 1889, cu o brutărie şi patiserie franţuzească de familie. Produsele Paul transmit consumatorilor din întreaga lume acel „art de vivre” franţuzesc: gourmet şi sofisticat, dar în acelaşi timp tradiţional şi atemporal. Alături de pasiunea pentru pâinea franţuzească, reţetele unice cu ingrediente atent selecţionate sunt elementele care constituie identitatea mărcii Paul.
În România, lanțul de brutării Paul este prezent începând cu anul 2008 și deține până în momentul de față 11 brutării. Acestea se găsesc în Dorobanţi, la Universitate, în Afi Palace Cotroceni, Băneasa Shopping City, Piața Romană, Mall Promenada, Ploieşti Shopping City, dar și ca locaţii de tip chariot în Bucureşti Mall, Plaza România, Băneasa Shopping City şi Sun Plaza.