De Citit : Știri

Ciuc Premium prezinta AdBreak #40: „Dar tu cu cine faci advertising?”

| 05 mai

A 40-a editie AdBreak, prezentata de Ciuc Premium, aduce pe scena din Music Club, pe data de 11 mai, ora 19:30, directori de creatie si creativi seniori care au realizat campaniile publicitare cu cea mai mare miza de anul acesta: campaniile din „razboiul refinantarilor”, invocat tot mai des si dezbatut intens in lumea financiara.
Seara va incepe cu rubrica de Inspiratie, care il va avea invitat pe Teo de la Club 99, membru al fostei trupe Deko, cel mai celebru si cel mai indragit om de stand-up comedy din Romania. Teo va vorbi despre cum se tine la distanta de oboseala profesionala, avand in vedere ca are probabil cea mai longeviva cariera de stand-up din Romania. Cum isi gaseste inspiratia un artist care trebuie sa faca oamenii sa rada aproape in fiecare seara, cautand permanent insight-uri relevante pentru publicul de stand-up si schimband periodic materialul, vom afla la AdBreak #40.
Va urma rubrica Debriefing, in cadrul careia Silviu Nedelschi (Group Creative Director, Publicis Romania) si Ruxandra Lupu (Senior Account Manager, Publicis Romania) vor povesti cum au lucrat la cele mai recente spoturi Orange: "Blind Date", Anniversary", "Best friend" si "Hitchhiker". In cadrul aceluiasi panel, Bogdan Gheorghiu (Creative Director, HyperActive) si Alina Gruianu (Account Manager & Head of Unit, Initiative) vor povesti despre contributia agentiilor lor la comunicarea Orange in Romania.
Panelul central al serii, Talk of the Month, va analiza campaniile care au scopul de a convinge consumatorii sa-si mute creditul de la o banca la alta, pentru diverse avantaje sau sa-si mute mai multe credite de la mai multe banci la una singura. E vorba de campaniile pentru creditele de refinantare. In ce mod si-au propus sa atraga clientii altor banci, cat de important e rolul publicitatii si cat de mult au reusit sa contribuie agentiile in „razboiul refinantarilor”, dar si cum se integreaza aceste campanii in comunicarea generala a fiecarei banci, vor dezbate: Bogdan Naumovici (Creative Director, 23) despre Unicredit, Liviu David (Creative Director, Next Advertising) despre Banca Transilvania, Bogdan Costin (Group Creative Director, Tempo) despre BCR, Cristina Popescu (Senior Copywriter, Grey) despre Bancpost, Vlad Molico (Senior Art Director, Saatchi & Saatchi) despre Raiffeisen Bank.
Editia #40 AdBreak va fi moderata de Ana Militaru, Redactor-Sef IQads.
Pentru a participa la eveniment, doritorii se pot inscrie la adresa [email protected].
Parteneri media ai evenimentului sunt: Q2M, 24FUN, Academia Catavencu, MONEY.ro.
AdBreak este un eveniment IQads, recomandat de Radio Guerrilla. AdBreak este singurul eveniment dedicat industriei de publicitate si marketing din Romania, care isi propune, editie de editie, sa aduca in fata pasionatilor de publicitate, a membrilor comunitatii IQads pe cei mai importanti profesionisti ai industriei si sa propuna spre dezbatere temele de actualitate din publicitatea romaneasca.
Despre IQads
Avand o audienta de 150.000 de unici lunar, IQads este cel mai important produs media dedicat industriei de comunicare din Romania. IQads este o marca a Blue IdeaBlue IdeaBlue Idea este compania care detine portalul IQads si care activeaza in publishing pe domeniile publicitate, marketing si digital. Si-a extins activitatea in zona de servicii specializate pe aceleasi domenii …vezi detalii ». Din portofoliul companiei Blue Idea face parte si SMARK, comunitatea profesionistilor in marketing din Romania.
***
Click pentru cele mai recente stiri.