De Citit : Știri

Recenzie „Cum sa evadezi de pe pamant”

| 11 august

Incepe aventura! O animatie 3d spectaculoasa despre o planeta indepartata denumita “Baab” si locuita de o civilizatie extraterestra cu tehnologie super-avansata. Subiectul filmului este in mare parte despre calatoria celui mai tare erou extraterestru pe pamant, Sorch Supernova, unde intampina probleme fiind capturat de militarii din Area51 care aveau mai multi extraterestrii tinuti ostatici pentru a controla tehnologia avansata dorind sa domine Universul. Eroul nostru foarte incapatanat, dar totodata mega-amuzant, urmeaza a fi salvat de catre fratele sau cu care facea o super-echipa in toate misiunile. Fratele sau Gary, cel care butona tehnologia din sediul lor BASA, este un personaj neindemanatic, tocilar si fricos, dar la insistetele copilului sau pleaca in misiune pentru salvarea lui Scorch, prima lui aventura in plina actiune! Filmul vazut 3d are o mult mai mare frumusete deoarece intri intr-o lume fantastica, vizionezi spatiul si universul cu planetele sale ca si cum ai fi acolo, zburand prin cosmos, exact ca atunci cand visezi sau cand stai inainte de somn sa-ti imaginezi cum arata spatiul. Este un film grozav, in mare parte pentru copii, dar poate fi vizionat si de adulti, avand un umor general si de bun-gust. Fiecare personaj are o personalitate funny, dar exista in film si idei care te pot pune pe ganduri, spre exemplu “Extraterestrii au inventat tehnologia de pe pamant?”. Cel mai placut lucru este ca filmul are si morala, te invata cum sa nu te certi cu familia si in special cu fratii, sa-ti faci prieteni noi pe care sa-i ajuti la greu, dar cu care sa te si distrezi la bine! Morala filmului este ca intr-o echipa unita, lucrurile ies mai bine!

Asadar luati-va surasul cu voi si familia pentru a viziona o animatie foarte amuzanta si plina de aventuri cu imagini fascinante!