De Citit : Știri

Cea mai mare campanie globala Lay’s din istoria brand-ului se lanseaza in Romania

| 26 mai

București, 26 mai 2014.
Lay’s aduce în România cea mai mare campanie globală din istoria brand-ului, un parteneriat cu superstarul fotbalului internațional, Leo Messi. Campania “Bucură-te de gustul victoriei!” îi invită pe fanii din România să se bucure de plăcerea fotbalului și a gustului unic Lay’s, marca de chipsuri numărul 1 în România*. Campania globală include spoturi TV, publicitate outdoor și în media digitală, precum și materiale de comunicare în magazine. Milioane de pungi Lay’s cu imaginea lui Messi se vor distribui în peste 60 de țări, între care și România.
“Știm că fotbalul este una din pasiunile fanilor Lay’s din întreaga lume și ne bucurăm că le putem oferi acum o platformă ce aduce împreună sportul rege, pe starul său numărul unu, Leo Messi, și plăcerea gustului Lay’s. În plus, fanii din România au ocazia de a-i reîntâlni pe Puya și Cabral, care au acceptat invitația noastră și vor fi alături de Lay’s și în acest proiect”, spune Alina Imbrea, Marketing Manager Snacks East Balkans, PepsiCo.
Filmările pentru spotul TV “Messi Photo”, ce îl are ca protagonist pe Leo Messi, au avut loc pe parcursul a trei zile, în Brazilia, la Rio de Janeiro, și în Spania, la Barcelona. Coloana sonoră a spotului este asigurată de starul brazilian Gusttavo Lima, al cărui hit, “Balada Tchê Tcherere Tchê Tchê”, îl însoțește pe Messi pe străzile din Rio.
“Fotbalul mi-a adus multe împliniri de-a lungul anilor, dar satisfacția mea cea mai mare este că pot să fac ce îmi place, să practic sportul pe care îl iubesc și să mă bucur de plăcerea simplă a jocului”, spune Leo Messi. “Când nu joc fotbal, îmi petrec timpul cu familia și prietenii, ne strângem deseori la un meci și o pungă de Lay’s, așa că sunt foarte încântat să fac parte din această campanie.”
Publicul din România îi poate vedea în spot și pe Puya și Cabral, într-un final neașteptat. Inspirați de Rio și de întreaga experiență braziliană, Puya și Cabral îi

invită pe toți fanii Lay’s să urmarească pagina de Facebook Lay’s Romania, pentru a afla ce surprize urmează.
În perioada 26 mai – 20 iulie, consumatorii români sunt invitați să participe la promoția “Bucură-te de gustul victoriei! Fii campionul premiilor Lay’s!”, prin înscrierea codului promoțional de pe pungă pe www.campioniilays.ro sau prin SMS la 1828 (număr cu tarif normal). Astfel, sunt înscriși în promoție și pot câștiga prin tragere la sorți sute de premii smart pe oră, pe zi și pe săptămână. Regulamentul oficial al campaniei și mai multe informații sunt disponibile pe www.campioniilays.ro.
*© 2014 Nielsen volum & valoare Total Romania
*****
Despre PepsiCo
PepsiCo este lider global pe piața de produse alimentare şi băuturi, cu venituri nete de peste 65 de miliarde de dolari și un portofoliu de produse ce include 22 de brand-uri care generează fiecare peste de 1 miliard de dolari în vânzări anuale de retail. Activitățile principale ale companiei – Quaker, Tropicana, Gatorade, Frito-Lay şi Pepsi Cola – realizează sute de produse alimentare și băuturi savuroase, care sunt apreciate peste tot în lume. Angajaţii PepsiCo sunt uniţi prin angajamentul nostru unic de a avea o creştere durabilă investind într-un viitor mai sănătos pentru oameni şi planetă, ceea ce reprezintă un viitor de succes şi pentru PepsiCo. Numim acest angajament Performanţă cu Scop: promisiunea PepsiCo de a oferi o gamă largă de produse alimentare şi băuturi, de la gustări la alimente sănătoase; de a găsi modalităţi inovatoare de minimizare a impactului asupra mediului, inclusiv prin reducerea consumului de energie, apă şi materiale de ambalare; de a oferi un loc de muncă mai bun pentru angajaţii noştri şi de a respecta, sprijini şi investi în comunităţile locale unde ne desfăşurăm activitatea. Pentru mai multe informaţii, vă rugăm să vizitaţi www.pepsico.ro